Діагональні пластирі. як шиноремонтний матеріал, застосовуються для ремонту наскрізних пошкоджень з порушенням корду всіх видів і типорозмірів ушкоджень діагональних камерних і безкамерних шин легкових і вантажних автомобілів, сільськогосподарської, землерийної та кар'єрної техніки.
Діагональні пластирі, як шиноремонтний матеріал, застосовуються для ремонту наскрізних пошкоджень з порушенням корду всіх видів і типорозмірів ушкоджень діагональних камерних і безкамерних шин легкових і вантажних автомобілів, сільськогосподарської, землерийної та кар'єрної техніки.
Діагональні пластирі, як шиноремонтний матеріал, застосовуються для ремонту наскрізних пошкоджень з порушенням корду всіх видів і типорозмірів ушкоджень діагональних камерних і безкамерних шин легкових і вантажних автомобілів, сільськогосподарської, землерийної та кар'єрної техніки.
Діагональні пластирі, як шиноремонтний матеріал, застосовуються для ремонту наскрізних пошкоджень з порушенням корду всіх видів і типорозмірів ушкоджень діагональних камерних і безкамерних шин легкових і вантажних автомобілів, сільськогосподарської, землерийної та кар'єрної техніки. Спеціально підібрані шари корду рівномірно розподіляють навантаження по краях пластиру, забезпечуючи його еластичність і міцність
Діагональні пластирі застосовуються для ремонту наскрізних пошкоджень з порушенням корду всіх видів і типорозмірів ушкоджень діагональних камерних і безкамерних шин легкових і вантажних автомобілів, сільськогосподарської,
Спеціально підібрані шари корду рівномірно розподіляють навантаження по краях пластиру, забезпечуючи його еластичність і міцність. Тонкий край пластиру виключає знос покришок і протирання камер.
Пластир призначені як для "холодної" так і для "гарячої" вулканізації.
Термопластир 202 по міцності зв'язку з покришкою перевершують всі "холодні" пластирі. Ця перевага дозволяє застосовувати Термопластирі Россвік в найвідповідальніших ситуаціях, коли потрібна підвищена міцність в короткі терміни. Низька собівартість ремонту. Тривалий термін зберігання.
Пластирі для ремонту низькопрофільних легкових шин
Термопластир 201 по міцності зв'язку з покришкою перевершують всі "холодні" пластирі. Ця перевага дозволяє застосовувати Термопластирі Россвік в найвідповідальніших ситуаціях, коли потрібна підвищена міцність в короткі терміни. Низька собівартість ремонту. Тривалий термін зберігання.
Обов'язковою умовою при ремонті шин термопластирямі ROSSVIK є рівномірний обтиск всього пластиру під час вулканізації.
Якщо перед ремонтом покришка була просушена, то після вулканізації термопластиря під ним може залишитися міхур з парою, який слід випустити, проткнув пластир медичної голкою, а потім знов
Пластирі з металокордом - новий вид матеріалів для професійного ремонту вантажних шин з цІльнометаллокордовим каркасом. Пластир RS серії призначені для ремонту вантажних шин тільки по біговій доріжці. Шари металевого корду забезпечують пластирів більш високу надійність і міцність.
Пластирі з металокордом - новий вид матеріалів для професійного ремонту вантажних шин з цІльнометаллокордовим каркасом. Пластир RS серії призначені для ремонту вантажних шин тільки по біговій доріжці. Шари металевого корду забезпечують пластирів більш високу надійність і міцність.
Пластирі з металокордом - новий вид матеріалів для професійного ремонту вантажних шин з цІльнометаллокордовим каркасом. Пластир RS серії призначені для ремонту вантажних шин тільки по біговій доріжці. Шари металевого корду забезпечують пластирів більш високу надійність і міцність.