Вентиль камерний - невід'ємна частина автомобільної камери. Камерний вентиль представляє собою зворотним клапаном, що дозволяє нагнітати повітря в камеру і перешкоджає його виходу назовні.
.Камерні вентилі бувають:
з латкою (вложкой, підкладкою) і без,
для приклеювання ("холодна вулканізація") і для вулканізації вулканізатором ("гарячий метод")
розбірні і не розбірні, в розбірних можуть продаватися окремо підставу і вентиль.
Камерний вентиль це як зворотний клапан, що дозволяє нагнітати повітря в камеру та перешкоджає його виходу назовні.
Вентиль може поставлятися як з латкою так і без неї.
Камерний вентиль з латкою вулканізуються "холодним" методом (за допомогою клею), вложка не потрібна.
Використовується для вантажних камер
Камерний вентиль представляє собою зворотним клапаном, що дозволяє нагнітати повітря в камеру і перешкоджає його виходу назовні.
Вентиль може поставлятися як з латкою, так і без неї.
Камерний вентиль з латкою вулканізуються "холодним" методом (за допомогою клею), вложки не потрібно.
Латки для ремонту камер. Камерними латками ремонтують камери велосипедів, мотоциклів, автобусів, легкових та вантажних автомобілів, тракторів і сільськогосподарської техніки. Розмір ремонтної латки підбирається по діаметру проколу або розміром порізу камери. Форми латок для ремонту: круглі і овальні латки. Латки клеют вулканізаційної рідиною або спеціальним клеєм для камерних латок, метод холодної вулканізації, хімічний спосіб, без вулканізатора.
Грибки виготовляються з міцної і еластичної гуми, що дозволяє легко встановлювати їх в отвори меншого діаметру. • Для надійної герметизації проколу отвір, підготовлене під установку грибка, має бути на 2-3 мм менше діаметра ніжки. • Капелюшок і ніжка грибка покриті спеціальним вулканізаційних шаром, який забезпечує добре сполучення з покришкою на молекулярному рівні. Всі грибки вулканізуються "холодним" або "гарячим" способом.
Камерними латками ремонтують камери велосипедів, мотоциклів, автобусів, легкових та вантажних автомобілів, тракторів і сільськогосподарської техніки. Розмір ремонтної латки підбирається по діаметру проколу або розміром порізу камери. Форми латок для ремонту: круглі і овальні латки. Латки клеют вулканізаційної рідиною або спеціальним клеєм для камерних латок, метод холодної вулканізації, хімічний спосіб, без вулканізатора.
Латки для шин і камер. Універсальні латки Umicro підходять для ремонту покришок та камер як легкових, так і вантажних автомобілів.Універсальні латки Umicro виконані з більш міцною і товстої гуми.
Універсальні латки можуть встановлюватися в будь-якому місці шин радіального і діагонального типів.
Вони краще протистоять деформацій і можуть застосовуватися для ремонту автошин і камер з робочим тискам до 6кг / см2.
Універсальними латками Umicro ремонтують дрібні пошкодження, порізи, проколи при яких не пошкоджені нитки корду. Розмір ремонтного пластиру підбирається по діаметру проколу або розміром порізу камери або покришки. Форми універсалок для ремонту: круглі, овальні, шестикутні, квадратні.
Латки для ремонту камер. Камерними латками ремонтують камери велосипедів, мотоциклів, автобусів, легкових та вантажних автомобілів, тракторів і сільськогосподарської техніки. Розмір ремонтної латки підбирається по діаметру проколу або розміром порізу камери. Форми латок для ремонту: круглі і овальні латки. Латки клеют вулканізаційної рідиною або спеціальним клеєм для камерних латок, метод холодної вулканізації, хімічний спосіб, без вулканізатора.
Латки для ремонту камер. Камерними латками ремонтують камери велосипедів, мотоциклів, автобусів, легкових та вантажних автомобілів, тракторів і сільськогосподарської техніки. Розмір ремонтної латки підбирається по діаметру проколу або розміром порізу камери. Форми латок для ремонту: круглі і овальні латки. Латки клеют вулканізаційної рідиною або спеціальним клеєм для камерних латок, метод холодної вулканізації, хімічний спосіб, без вулканізатора.
Латки для шин і камер. Універсальні латки Umicro підходять для ремонту покришок та камер як легкових, так і вантажних автомобілів.Універсальні латки Umicro виконані з більш міцною і товстої гуми. Універсальні латки можуть встановлюватися в будь-якому місці шин радіального і діагонального типів. Вони краще протистоять деформацій і можуть застосовуватися для ремонту автошин і камер з робочим тискам до 6кг / см2. Універсальними латками Umicro ремонтують дрібні пошкодження, порізи, проколи при яких не пошкоджені нитки корду. Розмір ремонтного пластиру підбирається по діаметру проколу або розміром порізу камери або покришки.