Грибки виготовляються з міцної і еластичної гуми, що дозволяє легко встановлювати їх в отвори меншого діаметру. • Для надійної герметизації проколу отвір, підготовлене під установку грибка, має бути на 2-3 мм менше діаметра ніжки. • Капелюшок і ніжка грибка покриті спеціальним вулканізаційних шаром, який забезпечує добре сполучення з покришкою на молекулярному рівні. Всі грибки вулканізуються "холодним" або "гарячим" способом.
Грибки виготовляються з міцної і еластичної гуми, що дозволяє легко встановлювати їх в отвори меншого діаметру. • Для надійної герметизації проколу отвір, підготовлене під установку грибка, має бути на 2-3 мм менше діаметра ніжки. • Капелюшок і ніжка грибка покриті спеціальним вулканізаційних шаром, який забезпечує добре сполучення з покришкою на молекулярному рівні. Всі грибки вулканізуються "холодним" або "гарячим" способом.
Грибки виготовляються з міцної і еластичної гуми, що дозволяє легко встановлювати їх в отвори меншого діаметру. • Для надійної герметизації проколу отвір, підготовлене під установку грибка, має бути на 2-3 мм менше діаметра ніжки. • Капелюшок і ніжка грибка покриті спеціальним вулканізаційних шаром, який забезпечує добре сполучення з покришкою на молекулярному рівні. Всі грибки вулканізуються "холодним" або "гарячим" способом.
Вентиль камерний - невід'ємна частина автомобільної камери. Камерний вентиль представляє собою зворотним клапаном, що дозволяє нагнітати повітря в камеру і перешкоджає його виходу назовні.
.Камерні вентилі бувають:
з латкою (вложкой, підкладкою) і без,
для приклеювання ("холодна вулканізація") і для вулканізації вулканізатором ("гарячий метод")
розбірні і не розбірні, в розбірних можуть продаватися окремо підставу і вентиль.
Камерний вентиль це як зворотний клапан, що дозволяє нагнітати повітря в камеру та перешкоджає його виходу назовні.
Вентиль може поставлятися як з латкою так і без неї.
Камерний вентиль з латкою вулканізуються "холодним" методом (за допомогою клею), вложка не потрібна.
Використовується для вантажних камер
Камерний вентиль представляє собою зворотним клапаном, що дозволяє нагнітати повітря в камеру і перешкоджає його виходу назовні.
Вентиль може поставлятися як з латкою, так і без неї.
Камерний вентиль з латкою вулканізуються "холодним" методом (за допомогою клею), вложки не потрібно.
Грибки виготовляються з міцної і еластичної гуми, що дозволяє легко встановлювати їх в отвори меншого діаметру. • Для надійної герметизації проколу отвір, підготовлене під установку грибка, має бути на 2-3 мм менше діаметра ніжки. • Капелюшок і ніжка грибка покриті спеціальним вулканізаційних шаром, який забезпечує добре сполучення з покришкою на молекулярному рівні. Всі грибки вулканізуються "холодним" або "гарячим" способом.
Грибки виготовляються з міцної і еластичної гуми, що дозволяє легко встановлювати їх в отвори меншого діаметру. • Для надійної герметизації проколу отвір, підготовлене під установку грибка, має бути на 2-3 мм менше діаметра ніжки. • Капелюшок і ніжка грибка покриті спеціальним вулканізаційних шаром, який забезпечує добре сполучення з покришкою на молекулярному рівні. Всі грибки вулканізуються "холодним" або "гарячим" способом.
Грибки виготовляються з міцної і еластичної гуми, що дозволяє легко встановлювати їх в отвори меншого діаметру. • Для надійної герметизації проколу отвір, підготовлене під установку грибка, має бути на 2-3 мм менше діаметра ніжки. • Капелюшок і ніжка грибка покриті спеціальним вулканізаційних шаром, який забезпечує добре сполучення з покришкою на молекулярному рівні. Всі грибки вулканізуються "холодним" або "гарячим" способом.
Діагональні пластирі застосовуються для ремонту наскрізних пошкоджень з порушенням корду всіх видів і типорозмірів ушкоджень діагональних камерних і безкамерних шин легкових і вантажних автомобілів, сільськогосподарської, землерийної та кар'єрної техніки.
Діагональні пластирі. як шиноремонтний матеріал, застосовуються для ремонту наскрізних пошкоджень з порушенням корду всіх видів і типорозмірів ушкоджень діагональних камерних і безкамерних шин легкових і вантажних автомобілів, сільськогосподарської, землерийної та кар'єрної техніки.
Діагональні пластирі, як шиноремонтний матеріал, застосовуються для ремонту наскрізних пошкоджень з порушенням корду всіх видів і типорозмірів ушкоджень діагональних камерних і безкамерних шин легкових і вантажних автомобілів, сільськогосподарської, землерийної та кар'єрної техніки.
Діагональні пластирі, як шиноремонтний матеріал, застосовуються для ремонту наскрізних пошкоджень з порушенням корду всіх видів і типорозмірів ушкоджень діагональних камерних і безкамерних шин легкових і вантажних автомобілів, сільськогосподарської, землерийної та кар'єрної техніки.
Діагональні пластирі, як шиноремонтний матеріал, застосовуються для ремонту наскрізних пошкоджень з порушенням корду всіх видів і типорозмірів ушкоджень діагональних камерних і безкамерних шин легкових і вантажних автомобілів, сільськогосподарської, землерийної та кар'єрної техніки. Спеціально підібрані шари корду рівномірно розподіляють навантаження по краях пластиру, забезпечуючи його еластичність і міцність
Діагональні пластирі застосовуються для ремонту наскрізних пошкоджень з порушенням корду всіх видів і типорозмірів ушкоджень діагональних камерних і безкамерних шин легкових і вантажних автомобілів, сільськогосподарської,
Спеціально підібрані шари корду рівномірно розподіляють навантаження по краях пластиру, забезпечуючи його еластичність і міцність. Тонкий край пластиру виключає знос покришок і протирання камер.
Пластир призначені як для "холодної" так і для "гарячої" вулканізації.
Термопластир 202 по міцності зв'язку з покришкою перевершують всі "холодні" пластирі. Ця перевага дозволяє застосовувати Термопластирі Россвік в найвідповідальніших ситуаціях, коли потрібна підвищена міцність в короткі терміни. Низька собівартість ремонту. Тривалий термін зберігання.
Пластирі для ремонту низькопрофільних легкових шин
Термопластир 201 по міцності зв'язку з покришкою перевершують всі "холодні" пластирі. Ця перевага дозволяє застосовувати Термопластирі Россвік в найвідповідальніших ситуаціях, коли потрібна підвищена міцність в короткі терміни. Низька собівартість ремонту. Тривалий термін зберігання.
Обов'язковою умовою при ремонті шин термопластирямі ROSSVIK є рівномірний обтиск всього пластиру під час вулканізації.
Якщо перед ремонтом покришка була просушена, то після вулканізації термопластиря під ним може залишитися міхур з парою, який слід випустити, проткнув пластир медичної голкою, а потім знов
Пластирі з металокордом - новий вид матеріалів для професійного ремонту вантажних шин з цІльнометаллокордовим каркасом. Пластир RS серії призначені для ремонту вантажних шин тільки по біговій доріжці. Шари металевого корду забезпечують пластирів більш високу надійність і міцність.
Пластирі з металокордом - новий вид матеріалів для професійного ремонту вантажних шин з цІльнометаллокордовим каркасом. Пластир RS серії призначені для ремонту вантажних шин тільки по біговій доріжці. Шари металевого корду забезпечують пластирів більш високу надійність і міцність.
Пластирі з металокордом - новий вид матеріалів для професійного ремонту вантажних шин з цІльнометаллокордовим каркасом. Пластир RS серії призначені для ремонту вантажних шин тільки по біговій доріжці. Шари металевого корду забезпечують пластирів більш високу надійність і міцність.
Пластирі з металокордом - новий вид матеріалів для професійного ремонту вантажних шин з цІльнометаллокордовим каркасом. Пластир RS серії призначені для ремонту вантажних шин тільки по біговій доріжці. Шари металевого корду забезпечують пластирів більш високу надійність і міцність.
Пластирі з металокордом - новий вид матеріалів для професійного ремонту вантажних шин з цІльнометаллокордовим каркасом. Пластир RS серії призначені для ремонту вантажних шин тільки по біговій доріжці.
Шари металевого корду забезпечують пластирів більш високу надійність і міцність.
Для того щоб зменшити напругу, що виникає на кінцях жорсткого металлокордових пластиру після установки, пластирі Россвік мають додатковий внутрішній підкладковий текстильний шар, який допомагає рівномірно розподілити напругу по всій площі пластиру.
Крім високої надійності, перевагою таких пластирів є незначне здуття при їх установці на бічну і плечову зону шини.
По міцності зв'язку з покришкою перевершують всі "холодні" пластирі. Ця перевага дозволяє застосовувати Термопластирі Россвік в найвідповідальніших ситуаціях, коли потрібна підвищена міцність в короткі терміни.
Низька собівартість ремонту.
Тривалий термін зберігання.
По міцності зв'язку з покришкою перевершують всі "холодні" пластирі. Ця перевага дозволяє застосовувати Термопластирі Россвік в найвідповідальніших ситуаціях, коли потрібна підвищена міцність в короткі терміни.
Низька собівартість ремонту.
Тривалий термін зберігання.
По міцності зв'язку з покришкою перевершують всі "холодні" пластирі. Ця перевага дозволяє застосовувати Термопластирі Россвік в найвідповідальніших ситуаціях, коли потрібна підвищена міцність в короткі терміни.
Низька собівартість ремонту. Тривалий термін зберігання.
Бічний поріз - лікується! Але не в домашніх або гаражних умовах, а на спеціалізованих СТО. Метод гарячої вулканізації - дешевше, ніж покупка нової покришки Гаряча вулканізація шин допоможе Вам і в разі якщо Ви сильно притерли шину до кордової нитки наприклад об бордюрний камінь!
По міцності зв'язку з покришкою перевершують всі "холодні" пластирі. Ця перевага дозволяє застосовувати Термопластирі Россвік в найвідповідальніших ситуаціях, коли потрібна підвищена міцність в короткі терміни.
Низька собівартість ремонту. Тривалий термін зберігання.
Бічний поріз - лікується! Але не в домашніх або гаражних умовах, а на спеціалізованих СТО. Метод гарячої вулканізації - дешевше, ніж покупка нової покришки Гаряча вулканізація шин допоможе Вам і в разі якщо Ви сильно притерли шину до кордової нитки наприклад об бордюрний камінь!
По міцності зв'язку з покришкою перевершують всі "холодні" пластирі. Ця перевага дозволяє застосовувати Термопластирі Россвік в найвідповідальніших ситуаціях, коли потрібна підвищена міцність в короткі терміни.
Низька собівартість ремонту. Тривалий термін зберігання.
Бічний поріз - лікується! Але не в домашніх або гаражних умовах, а на спеціалізованих СТО. Метод гарячої вулканізації - дешевше, ніж покупка нової покришки Гаряча вулканізація шин допоможе Вам і в разі якщо Ви сильно притерли шину до кордової нитки наприклад об бордюрний камінь!
По міцності зв'язку з покришкою перевершують всі "холодні" пластирі. Ця перевага дозволяє застосовувати Термопластирі Россвік в найвідповідальніших ситуаціях, коли потрібна підвищена міцність в короткі терміни.
Низька собівартість ремонту. Тривалий термін зберігання.
Бічний поріз - лікується! Але не в домашніх або гаражних умовах, а на спеціалізованих СТО. Метод гарячої вулканізації - дешевше, ніж покупка нової покришки Гаряча вулканізація шин допоможе Вам і в разі якщо Ви сильно притерли шину до кордової нитки наприклад об бордюрний камінь!
По міцності зв'язку з покришкою перевершують всі "холодні" пластирі. Ця перевага дозволяє застосовувати Термопластирі Россвік в найвідповідальніших ситуаціях, коли потрібна підвищена міцність в короткі терміни.
Низька собівартість ремонту. Тривалий термін зберігання.
Бічний поріз - лікується! Але не в домашніх або гаражних умовах, а на спеціалізованих СТО. Метод гарячої вулканізації - дешевше, ніж покупка нової покришки Гаряча вулканізація шин допоможе Вам і в разі якщо Ви сильно притерли шину до кордової нитки наприклад об бордюрний камінь!
По міцності зв'язку з покришкою перевершують всі "холодні" пластирі. Ця перевага дозволяє застосовувати Термопластирі Россвік в найвідповідальніших ситуаціях, коли потрібна підвищена міцність в короткі терміни.
Низька собівартість ремонту. Тривалий термін зберігання.
Бічний поріз - лікується! Але не в домашніх або гаражних умовах, а на спеціалізованих СТО. Метод гарячої вулканізації - дешевше, ніж покупка нової покришки Гаряча вулканізація шин допоможе Вам і в разі якщо Ви сильно притерли шину до кордової нитки наприклад об бордюрний камінь!
По міцності зв'язку з покришкою перевершують всі "холодні" пластирі. Ця перевага дозволяє застосовувати Термопластирі Россвік в найвідповідальніших ситуаціях, коли потрібна підвищена міцність в короткі терміни.
Низька собівартість ремонту. Тривалий термін зберігання.
Бічний поріз - лікується! Але не в домашніх або гаражних умовах, а на спеціалізованих СТО. Метод гарячої вулканізації - дешевше, ніж покупка нової покришки Гаряча вулканізація шин допоможе Вам і в разі якщо Ви сильно притерли шину до кордової нитки наприклад об бордюрний камінь!
По міцності зв'язку з покришкою перевершують всі "холодні" пластирі. Ця перевага дозволяє застосовувати Термопластирі Россвік в найвідповідальніших ситуаціях, коли потрібна підвищена міцність в короткі терміни.
Низька собівартість ремонту. Тривалий термін зберігання.
Бічний поріз - лікується! Але не в домашніх або гаражних умовах, а на спеціалізованих СТО. Метод гарячої вулканізації - дешевше, ніж покупка нової покришки Гаряча вулканізація шин допоможе Вам і в разі якщо Ви сильно притерли шину до кордової нитки наприклад об бордюрний камінь!
По міцності зв'язку з покришкою перевершують всі "холодні" пластирі. Ця перевага дозволяє застосовувати Термопластирі Россвік в найвідповідальніших ситуаціях, коли потрібна підвищена міцність в короткі терміни.
Низька собівартість ремонту. Тривалий термін зберігання.
Бічний поріз - лікується! Але не в домашніх або гаражних умовах, а на спеціалізованих СТО. Метод гарячої вулканізації - дешевше, ніж покупка нової покришки Гаряча вулканізація шин допоможе Вам і в разі якщо Ви сильно притерли шину до кордової нитки наприклад об бордюрний камінь!
По міцності зв'язку з покришкою перевершують всі "холодні" пластирі. Ця перевага дозволяє застосовувати Термопластирі Россвік в найвідповідальніших ситуаціях, коли потрібна підвищена міцність в короткі терміни.
Низька собівартість ремонту. Тривалий термін зберігання.
Бічний поріз - лікується! Але не в домашніх або гаражних умовах, а на спеціалізованих СТО. Метод гарячої вулканізації - дешевше, ніж покупка нової покришки Гаряча вулканізація шин допоможе Вам і в разі якщо Ви сильно притерли шину до кордової нитки наприклад об бордюрний камінь!
По міцності зв'язку з покришкою перевершують всі "холодні" пластирі. Ця перевага дозволяє застосовувати Термопластирі Россвік в найвідповідальніших ситуаціях, коли потрібна підвищена міцність в короткі терміни.
Низька собівартість ремонту. Тривалий термін зберігання.
Бічний поріз - лікується! Але не в домашніх або гаражних умовах, а на спеціалізованих СТО. Метод гарячої вулканізації - дешевше, ніж покупка нової покришки Гаряча вулканізація шин допоможе Вам і в разі якщо Ви сильно притерли шину до кордової нитки наприклад об бордюрний камінь!
Багатошарові кордові пластирі Россвік призначені для ремонту всіх типів радіальних безкамерних і камерних шин, легкових автомобілів, вантажного і пасажирського транспорту
Багатошарові кордові пластирі Россвік призначені для ремонту всіх типів радіальних безкамерних і камерних шин, легкових автомобілів, вантажного і пасажирського транспорту
Багатошарові кордові пластирі Россвік призначені для ремонту всіх типів радіальних безкамерних і камерних шин, легкових автомобілів, вантажного і пасажирського транспорту
Багатошарові кордові пластирі Россвік призначені для ремонту всіх типів радіальних безкамерних і камерних шин, легкових автомобілів, вантажного і пасажирського транспорту
Багатошарові кордові пластирі Россвік призначені для ремонту всіх типів радіальних безкамерних і камерних шин, легкових автомобілів, вантажного і пасажирського транспорту
Багатошарові кордові пластирі Россвік призначені для ремонту всіх типів радіальних безкамерних і камерних шин, легкових автомобілів, вантажного і пасажирського транспорту
Багатошарові кордові пластирі Россвік призначені для ремонту всіх типів радіальних безкамерних і камерних шин, легкових автомобілів, вантажного і пасажирського транспорту
Багатошарові кордові пластирі Россвік призначені для ремонту всіх типів радіальних безкамерних і камерних шин, легкових автомобілів, вантажного і пасажирського транспорту
Багатошарові кордові пластирі Россвік призначені для ремонту всіх типів радіальних безкамерних і камерних шин, легкових автомобілів, вантажного і пасажирського транспорту
Багатошарові кордові пластирі Россвік призначені для ремонту всіх типів радіальних безкамерних і камерних шин, легкових автомобілів, вантажного і пасажирського транспорту
Багатошарові кордові пластирі Россвік призначені для ремонту всіх типів радіальних безкамерних і камерних шин, легкових автомобілів, вантажного і пасажирського транспорту
Багатошарові кордові пластирі Россвік призначені для ремонту всіх типів радіальних безкамерних і камерних шин, легкових автомобілів, вантажного і пасажирського транспорту, сільськогосподарської, кар'єрної і землерийної техніки. Вони забезпечують надійний і долговічний ремонт в будь-якому ремонтопридатність місці шини.
Багатошарові кордові пластирі Россвік призначені для ремонту всіх типів радіальних безкамерних і камерних шин, легкових автомобілів, вантажного і пасажирського транспорту, сільськогосподарської, кар'єрної і землерийної техніки. Вони забезпечують надійний і долговічний ремонт в будь-якому ремонтопридатність місці шини.
Багатошарові кордові пластирі Россвік призначені для ремонту всіх типів радіальних безкамерних і камерних шин, легкових автомобілів, вантажного і пасажирського транспорту, сільськогосподарської, кар'єрної і землерийної техніки. Вони забезпечують надійний і долговічний ремонт в будь-якому ремонтопридатність місці шини.
Багатошарові кордові пластирі Россвік призначені для ремонту всіх типів радіальних безкамерних і камерних шин, легкових автомобілів, вантажного і пасажирського транспорту, сільськогосподарської, кар'єрної і землерийної техніки. Вони забезпечують надійний і долговічний ремонт в будь-якому ремонтопридатність місці шини.
Багатошарові кордові пластирі Россвік призначені для ремонту всіх типів радіальних безкамерних і камерних шин, легкових автомобілів, вантажного і пасажирського транспорту, сільськогосподарської, кар'єрної і землерийної техніки. Вони забезпечують надійний і долговічний ремонт в будь-якому ремонтопридатність місці шини.
Багатошарові кордові пластирі Россвік призначені для ремонту всіх типів радіальних безкамерних і камерних шин, легкових автомобілів, вантажного і пасажирського транспорту, сільськогосподарської, кар'єрної і землерийної техніки. Вони забезпечують надійний і долговічний ремонт в будь-якому ремонтопридатність місці шини.
Багатошарові кордові пластирі Россвік призначені для ремонту всіх типів радіальних безкамерних і камерних шин, легкових автомобілів, вантажного і пасажирського транспорту, сільськогосподарської, кар'єрної і землерийної техніки. Вони забезпечують надійний і долговічний ремонт в будь-якому ремонтопридатність місці шини.
Конструкція і спеціально підібрані шари корду роблять пластир міцним і еластичним, здатним працювати в режимі змінного навантаження. Спеціальна технологія виготовлення пластирів під високим тиском виключає можливість здуття після ремонту.
Висока пластичність сирої гуми дозволяє застосовувати її для декоративного ремонту зовнішньої поверхні шини і поліпшення зовнішнього вигляду місця ремонту.
Час вулканізації 4 хв. на 1 мм товщини сирої гуми на прогрітому вулканізатор (135ºС) під тиском не менше 3 Атм. Якщо при вулканізації гуми тиск недостатньо, то гума виходить пористою. Сира гума застосовується разом з термоклеем Rossvik.
Кілочки шиномонтажні застосовуються для заповнення воронки при циліндричних наскрізних пошкодження в області протектора. Кілочки для шиномонтажу - це попередньо вулканізованої ремонтні деталі, які повинні використовуватися з відповідним пластиром. Пластир відповідного розміру вибирається за чинною таблиці вибору. Кілочки підходять як для холодної, так і для гарячої вулканізації. Для обробки внутрішньої поверхні пошкодження використовується карбидная фреза.
Кілочки шиномонтажні застосовуються для заповнення воронки при циліндричних наскрізних пошкодження в області протектора. Кілочки для шиномонтажу - це попередньо вулканізованої ремонтні деталі, які повинні використовуватися з відповідним пластиром. Пластир відповідного розміру вибирається за чинною таблиці вибору. Кілочки підходять як для холодної, так і для гарячої вулканізації. Для обробки внутрішньої поверхні пошкодження використовується карбідна фреза.
Кілочки шиномонтажні застосовуються для заповнення воронки при циліндричних наскрізних пошкодження в області протектора. Кілочки для шиномонтажу - це попередньо вулканізованої ремонтні деталі, які повинні використовуватися з відповідним пластиром. Пластир відповідного розміру вибирається за чинною таблиці вибору.
Кілочки підходять як для холодної, так і для гарячої вулканізації.
Для обробки внутрішньої поверхні пошкодження використовується карбідна фреза.
Універсальні латки Umicro підходять для ремонту покришок та камер як легкових, так і вантажних автомобілів.Універсальні латки Umicro виконані з більш міцною і товстої гуми. Універсальні латки можуть встановлюватися в будь-якому місці шин радіального і діагонального типів. Вони краще протистоять деформацій і можуть застосовуватися для ремонту автошин і камер з робочим тискам до 6кг / см2. Універсальними латками Umicro ремонтують дрібні пошкодження, порізи, проколи при яких не пошкоджені нитки корду. Розмір ремонтного пластиру підбирається по діаметру проколу або розміром порізу камери або покришки.
Латки для шин і камер. Універсальні латки Umicro підходять для ремонту покришок та камер як легкових, так і вантажних автомобілів.Універсальні латки Umicro виконані з більш міцною і товстої гуми. Універсальні латки можуть встановлюватися в будь-якому місці шин радіального і діагонального типів. Вони краще протистоять деформацій і можуть застосовуватися для ремонту автошин і камер з робочим тискам до 6кг / см2. Універсальними латками Umicro ремонтують дрібні пошкодження, порізи, проколи при яких не пошкоджені нитки корду. Розмір ремонтного пластиру підбирається по діаметру проколу або розміром порізу камери або покришки.
Латки для шин і камер. Універсальні латки Umicro підходять для ремонту покришок та камер як легкових, так і вантажних автомобілів.Універсальні латки Umicro виконані з більш міцною і товстої гуми. Універсальні латки можуть встановлюватися в будь-якому місці шин радіального і діагонального типів. Вони краще протистоять деформацій і можуть застосовуватися для ремонту автошин і камер з робочим тискам до 6кг / см2. Універсальними латками Umicro ремонтують дрібні пошкодження, порізи, проколи при яких не пошкоджені нитки корду. Розмір ремонтного пластиру підбирається по діаметру проколу або розміром порізу камери або покришки.
Латки для шин і камер. Універсальні латки Umicro підходять для ремонту покришок та камер як легкових, так і вантажних автомобілів.Універсальні латки Umicro виконані з більш міцною і товстої гуми.
Універсальні латки можуть встановлюватися в будь-якому місці шин радіального і діагонального типів.
Вони краще протистоять деформацій і можуть застосовуватися для ремонту автошин і камер з робочим тискам до 6кг / см2.
Універсальними латками Umicro ремонтують дрібні пошкодження, порізи, проколи при яких не пошкоджені нитки корду. Розмір ремонтного пластиру підбирається по діаметру проколу або розміром порізу камери або покришки. Форми універсалок для ремонту: круглі, овальні, шестикутні, квадратні.
Камерними латками ремонтують камери велосипедів, мотоциклів, автобусів, легкових та вантажних автомобілів, тракторів Розмір ремонтної латки підбирається по діаметру проколу або розміром порізу камери. Висока міцність силового шару Відмінна еластичність хімічного шару Стійкість до деформації
Камерними латками ремонтують камери велосипедів, мотоциклів, автобусів, легкових та вантажних автомобілів, тракторів Розмір ремонтної латки підбирається по діаметру проколу або розміром порізу камери. Висока міцність силового шару Відмінна еластичність хімічного шару Стійкість до деформації
Камерними латками ремонтують камери велосипедів, мотоциклів, автобусів, легкових та вантажних автомобілів, тракторів Розмір ремонтної латки підбирається по діаметру проколу або розміром порізу камери. Висока міцність силового шару Відмінна еластичність хімічного шару Стійкість до деформації
Камерними латками ремонтують камери велосипедів, мотоциклів, автобусів, легкових та вантажних автомобілів, тракторів Розмір ремонтної латки підбирається по діаметру проколу або розміром порізу камери. Висока міцність силового шару Відмінна еластичність хімічного шару Стійкість до деформації Надійна вулканізація гарячим і холодним методом Сумісність з клеями різних виробників
Латки для ремонту камер. Камерними латками ремонтують камери велосипедів, мотоциклів, автобусів, легкових та вантажних автомобілів, тракторів і сільськогосподарської техніки. Розмір ремонтної латки підбирається по діаметру проколу або розміром порізу камери. Висока міцність силового шару
Відмінна еластичність хімічного шару
Стійкість до деформації
Надійна вулканізація гарячим і холодним методом
Сумісність з клеями різних виробників
Латки для ремонту камер. Камерними латками ремонтують камери велосипедів, мотоциклів, автобусів, легкових та вантажних автомобілів, тракторів і сільськогосподарської техніки. Розмір ремонтної латки підбирається по діаметру проколу або розміром порізу камери. Форми латок для ремонту: круглі і овальні латки. Латки клеют вулканізаційної рідиною або спеціальним клеєм для камерних латок, метод холодної вулканізації, хімічний спосіб, без вулканізатора.
Латки для ремонту камер. Камерними латками ремонтують камери велосипедів, мотоциклів, автобусів, легкових та вантажних автомобілів, тракторів і сільськогосподарської техніки. Розмір ремонтної латки підбирається по діаметру проколу або розміром порізу камери. Форми латок для ремонту: круглі і овальні латки. Латки клеют вулканізаційної рідиною або спеціальним клеєм для камерних латок, метод холодної вулканізації, хімічний спосіб, без вулканізатора.
Латки для ремонту камер. Камерними латками ремонтують камери велосипедів, мотоциклів, автобусів, легкових та вантажних автомобілів, тракторів і сільськогосподарської техніки. Розмір ремонтної латки підбирається по діаметру проколу або розміром порізу камери. Форми латок для ремонту: круглі і овальні латки. Латки клеют вулканізаційної рідиною або спеціальним клеєм для камерних латок, метод холодної вулканізації, хімічний спосіб, без вулканізатора.
Латки для ремонту камер. Камерними латками ремонтують камери велосипедів, мотоциклів, автобусів, легкових та вантажних автомобілів, тракторів і сільськогосподарської техніки. Розмір ремонтної латки підбирається по діаметру проколу або розміром порізу камери. Форми латок для ремонту: круглі і овальні латки. Латки клеют вулканізаційної рідиною або спеціальним клеєм для камерних латок, метод холодної вулканізації, хімічний спосіб, без вулканізатора.
Латки для ремонту камер. Камерними латками ремонтують камери велосипедів, мотоциклів, автобусів, легкових та вантажних автомобілів, тракторів і сільськогосподарської техніки. Розмір ремонтної латки підбирається по діаметру проколу або розміром порізу камери. Форми латок для ремонту: круглі і овальні латки. Латки клеют вулканізаційної рідиною або спеціальним клеєм для камерних латок, метод холодної вулканізації, хімічний спосіб, без вулканізатора.
Латки для ремонту камер. Камерними латками ремонтують камери велосипедів, мотоциклів, автобусів, легкових та вантажних автомобілів, тракторів і сільськогосподарської техніки. Розмір ремонтної латки підбирається по діаметру проколу або розміром порізу камери. Форми латок для ремонту: круглі і овальні латки. Латки клеют вулканізаційної рідиною або спеціальним клеєм для камерних латок, метод холодної вулканізації, хімічний спосіб, без вулканізатора.
Латки для ремонту камер. Камерними латками ремонтують камери велосипедів, мотоциклів, автобусів, легкових та вантажних автомобілів, тракторів і сільськогосподарської техніки. Розмір ремонтної латки підбирається по діаметру проколу або розміром порізу камери. Форми латок для ремонту: круглі і овальні латки. Латки клеют вулканізаційної рідиною або спеціальним клеєм для камерних латок, метод холодної вулканізації, хімічний спосіб, без вулканізатора.
Латки для ремонту камер. Камерними латками ремонтують камери велосипедів, мотоциклів, автобусів, легкових та вантажних автомобілів, тракторів і сільськогосподарської техніки. Розмір ремонтної латки підбирається по діаметру проколу або розміром порізу камери. Форми латок для ремонту: круглі і овальні латки. Латки клеют вулканізаційної рідиною або спеціальним клеєм для камерних латок, метод холодної вулканізації, хімічний спосіб, без вулканізатора.
Камерними латками ремонтують камери велосипедів, мотоциклів, автобусів, легкових та вантажних автомобілів, тракторів і сільськогосподарської техніки. Розмір ремонтної латки підбирається по діаметру проколу або розміром порізу камери. Форми латок для ремонту: круглі і овальні латки. Латки клеют вулканізаційної рідиною або спеціальним клеєм для камерних латок, метод холодної вулканізації, хімічний спосіб, без вулканізатора.
Латки для ремонту камер. Камерними латками ремонтують камери велосипедів, мотоциклів, автобусів, легкових та вантажних автомобілів, тракторів і сільськогосподарської техніки. Розмір ремонтної латки підбирається по діаметру проколу або розміром порізу камери. Форми латок для ремонту: круглі і овальні латки. Латки клеют вулканізаційної рідиною або спеціальним клеєм для камерних латок, метод холодної вулканізації, хімічний спосіб, без вулканізатора.
Буферний очищувач застосовується для знежирення і розм'якшення верхнього шару гуми на місці ремонту. Так само буферний очищувач (обезжирювач) дозволяє очистити диски від слідів герметика перед установкою балансувальних вантажів (самоклейки).
Очисний розчин хімічним шляхом очищає, знежирює і розм'якшує поверхню в місці дефекту на камері або покришці до нанесення латок, латок, пластирів.
При ремонті покришок використовують для очищення і знежирення поверхні в місці дефекту до шліфування.
Після нанесення очищувача мокрий набряклий шар гуми легко зчищається скребком.
Очищувач можна застосовувати для розведення клею і герметика бортів в співвідношенні 1:10.
При нанесенні відбувається швидке очищення поверхні.
Застосовується для різних гумових виробів, шин, камер, конвеєрних стрічок для очищення і знежирення, для шиномонтажу, при ремонтах камер і шин, як витратні матеріали, як матеріали для шиномонтажу, при ремонтах шин
Термоклей Rossvik для гарячої вулканізації на основі першокласного натурального каучуку застосовується при ремонті автомобільних камер та шин методом "гарячої" вулканізації.
Термоклей Rossvik для гарячої вулканізації на основі першокласного натурального каучуку застосовується при ремонті автомобільних камер та шин методом "гарячої" вулканізації.