Грибок комбінований елемент для ремонту проколів в протекторної частини радіальних і діагональних шин. Ремонтний елемент мінікомбі має здатність самовулканізації на поверхні шини. За один робочий процес виконується ремонт внутрішньої поверхні шини і каналу ушкодження. Запобігається проникнення води, бруду, і чужорідних тіл, яке може привести до передчасного руйнування каркаса і брекерного шару. Всі елементи МІНІКОМБІ поставляються зі зручним металевим штифтом для прискорення операції установки елемента в шину.
Грибок комбінований елемент для ремонту проколів в протекторної частини радіальних і діагональних шин. Ремонтний елемент мінікомбі має здатність самовулканізації на поверхні шини. За один робочий процес виконується ремонт внутрішньої поверхні шини і каналу ушкодження. Запобігається проникнення води, бруду, і чужорідних тіл, яке може привести до передчасного руйнування каркаса і брекерного шару. Всі елементи МІНІКОМБІ поставляються зі зручним металевим штифтом для прискорення операції установки елемента в шину.
Універсальний надміцний клей для з'єднання різних матеріалів.
Застосовується для склеювання наступних субстанцій: гума-гума, гума-тканина, гума-метал, тканина-тканина. Ідеально підходить для проведення стиковки і ремонту транспортерних стрічок. Перед використанням змішується з затверджувачем UT-R 20.
Діагональні пластирі застосовуються для ремонту наскрізних пошкоджень з порушенням корду всіх видів і типорозмірів ушкоджень діагональних камерних і безкамерних шин легкових і вантажних автомобілів, сільськогосподарської, землерийної та кар'єрної техніки. Спеціально підібрані шари корду рівномірно розподіляють навантаження по краях пластиру, забезпечуючи його еластичність і міцність. Між кордової частиною і адгезивним шаром знаходиться спеціальний амортизуючий шар, що розподіляє зусилля при згині і створює поліпшений теплообмін під час експлуатації. Тонкий край пластиру виключає знос покришок і протирання камер. Пластир призначені як для "холодної" так і для "гарячої" вулканізації.
Діагональні пластирі застосовуються для ремонту наскрізних пошкоджень з порушенням корду всіх видів і типорозмірів ушкоджень діагональних камерних і безкамерних шин легкових і вантажних автомобілів, сільськогосподарської, землерийної та кар'єрної техніки. Спеціально підібрані шари корду рівномірно розподіляють навантаження по краях пластиру, забезпечуючи його еластичність і міцність. Між кордової частиною і адгезивним шаром знаходиться спеціальний амортизуючий шар, що розподіляє зусилля при згині і створює поліпшений теплообмін під час експлуатації. Тонкий край пластиру виключає знос покришок і протирання камер. Пластир призначені як для "холодної" так і для "гарячої" вулканізації.
Діагональні пластирі застосовуються для ремонту наскрізних пошкоджень з порушенням корду всіх видів і типорозмірів ушкоджень діагональних камерних і безкамерних шин легкових і вантажних автомобілів, сільськогосподарської, землерийної та кар'єрної техніки. Спеціально підібрані шари корду рівномірно розподіляють навантаження по краях пластиру, забезпечуючи його еластичність і міцність. Між кордової частиною і адгезивним шаром знаходиться спеціальний амортизуючий шар, що розподіляє зусилля при згині і створює поліпшений теплообмін під час експлуатації. Тонкий край пластиру виключає знос покришок і протирання камер. Пластир призначені як для "холодної" так і для "гарячої" вулканізації.
Діагональні пластирі застосовуються для ремонту наскрізних пошкоджень з порушенням корду всіх видів і типорозмірів ушкоджень діагональних камерних і безкамерних шин легкових і вантажних автомобілів, сільськогосподарської, землерийної та кар'єрної техніки. Спеціально підібрані шари корду рівномірно розподіляють навантаження по краях пластиру, забезпечуючи його еластичність і міцність. Між кордової частиною і адгезивним шаром знаходиться спеціальний амортизуючий шар, що розподіляє зусилля при згині і створює поліпшений теплообмін під час експлуатації. Тонкий край пластиру виключає знос покришок і протирання камер. Пластир призначені як для "холодної" так і для "гарячої" вулканізації.
Діагональні пластирі застосовуються для ремонту наскрізних пошкоджень з порушенням корду всіх видів і типорозмірів ушкоджень діагональних камерних і безкамерних шин легкових і вантажних автомобілів, сільськогосподарської, землерийної та кар'єрної техніки. Спеціально підібрані шари корду рівномірно розподіляють навантаження по краях пластиру, забезпечуючи його еластичність і міцність. Між кордової частиною і адгезивним шаром знаходиться спеціальний амортизуючий шар, що розподіляє зусилля при згині і створює поліпшений теплообмін під час експлуатації. Тонкий край пластиру виключає знос покришок і протирання камер. Пластир призначені як для "холодної" так і для "гарячої" вулканізації.
Діагональні пластирі застосовуються для ремонту наскрізних пошкоджень з порушенням корду всіх видів і типорозмірів ушкоджень діагональних камерних і безкамерних шин легкових і вантажних автомобілів, сільськогосподарської, землерийної та кар'єрної техніки. Спеціально підібрані шари корду рівномірно розподіляють навантаження по краях пластиру, забезпечуючи його еластичність і міцність. Між кордової частиною і адгезивним шаром знаходиться спеціальний амортизуючий шар, що розподіляє зусилля при згині і створює поліпшений теплообмін під час експлуатації. Тонкий край пластиру виключає знос покришок і протирання камер. Пластир призначені як для "холодної" так і для "гарячої" вулканізації.
Діагональні пластирі застосовуються для ремонту наскрізних пошкоджень з порушенням корду всіх видів і типорозмірів ушкоджень діагональних камерних і безкамерних шин легкових і вантажних автомобілів, сільськогосподарської, землерийної та кар'єрної техніки. Спеціально підібрані шари корду рівномірно розподіляють навантаження по краях пластиру, забезпечуючи його еластичність і міцність. Між кордової частиною і адгезивним шаром знаходиться спеціальний амортизуючий шар, що розподіляє зусилля при згині і створює поліпшений теплообмін під час експлуатації. Тонкий край пластиру виключає знос покришок і протирання камер. Пластир призначені як для "холодної" так і для "гарячої" вулканізації.